facebook pixel code
【WUWOW線上英文】好評回文活動將延後於4/24開跑,為感謝配合,BBH將提供神秘加碼好禮唷,敬請期待!

helen

自己睇自己

2006年06月17日
我出世之前爸爸買左部攝錄機, 用來拍低我的一舉一動, 因為成長的每一個片段都好珍貴架! 爸爸就成日用部機來攝我, 攝好一盒帶媽媽就用電腦燒落dvd保存, 今日媽媽將我四, 五個月的片段播比婆婆睇, 佢地一邊食lunch一邊睇, 我就趴在地下玩, 玩玩下我發現電視機裡面有個細路好似我, 連d叫聲和喊聲都一樣, 我睇到入晒神, 睇到某d片段我仲偷偷地笑添! 本來在旁邊睇緊dvd的媽媽和婆婆, 轉移視線睇我睇自己! 佢地仲笑到碌地添!

今日媽媽用三文魚煲粥比我食, 三文魚含omega 3, 營養豐富, 不過脂肪含量亦高, 媽媽整好d粥之後發現個煲呀, 碟呀, 攪拌機呀, 全部都係油, 所以都不能多吃, 我對三文魚粥反應一般, 不過都成功食晒一碗.

夜晚爸爸媽媽去五十嵐食飯, 上次去過媽媽覺得麻麻地, 今次叫套餐竟然幾好, 上次我架私家車唔比入, 今日竟然有個卡位比我泊車, 我坐車仔坐到扭計, 媽媽抱我一齊坐卡位, 我好開心咁自己玩, 爸爸媽媽就好安落咁食晒個餐!

食完晚飯我地去obi屋企坐一陣, obi佢大隻左, 佢成日彈彈下, 好似彈弓人, 十分搞笑!