facebook pixel code
桂格滴雞精_回文活動 異動公告:因品牌內部審核因素,故得獎名單延後到4/19 16:00後公布,敬請期待!

粟米媽

驗唐氏(政)

2013年05月21日
今日要去check唐氏,如果唐氏ok既話,粟米爸話會買bb籃俾你丫!!^^咁你就可以一出世到4個月大都同daddy mammy同一間房訓啦!!你要乖乖地!

驚多人,所以早d放工走,約左粟米爸12:45 係附近等,之後一齊打的上去瑪嘉烈!!
去到都係1:00到,由於唔太熟地方,所以都要搵下邊樹係會計部,問個詢問處,佢又老點我地去另一邊,好彩我地之後都搵到會計係邊,先去登記,唔洗俾錢,拎左張紙條,就上去2樓搵B2係邊!!

去到當然因為仲係午飯時間啦,所以姑娘叫我地坐係到等陣先!!坐到咁上下夠鐘,我又行去問下姑娘係咪就咁等叫名,定係要登記左先!姑娘望一望時間,先知夠鐘,就走去叫人埋去登記!!!

登記完就等叫名,係等叫名期間,有個姑娘走黎開DVD俾我地睇片,講關於唐氏既片!聽完晒都未見叫名!!差不多2點阿嬸先入黎叫名!!!

我當然係第一個啦,第一個跟阿嬸,阿嬸問我有冇俾過份粉紅色紙我填,我當然無啦,入到去坐叫我去磅重先,今日57.5KG,之後阿嬸拎左一疊粉紅色紙俾我,當我見到份野,我就知係咩啦,其實之前登記約時間係有既,但係張紙唔係粉紅色,而且夾埋係預約紙到,我見咁就同阿嬸講,呢張我有丫,阿嬸有D唔耐煩,仲想鬧人咁款,我叫佢聽左我講先,我話佢知我頭先登記個陣俾左份野當值護士,個到有份一樣架,之後佢不耐煩咁睇返份野,見到真係有張紙夾埋,我再問佢,係咪同呢份一樣架??阿嬸先至講係丫一樣架,咁唔洗再填啦!!

跟手就跟左另一個姑娘入超聲波房,訓上床等照,訓係床望到個好大既MON,姑娘照佢個陣真係超清楚,見到佢個腦同心跳,同埋見佢個嘴不斷郁!!姑娘問我最後經期幾時,我答2月10,姑娘話:咦?!點解你之前報係2月15既??我話可能登記個陣姐姐幫我照私家醫生照完寫出黎個張野個期,所以唔同,姑娘話,其實都係差好少咋喎!!我話係丫!佢又再講咁我唔幫你改啦,我話OK!! 姑娘話粟米依家坐左係到,好難照到頸皮!!叫我打側訓下!!再訓返正試下,都係照唔到,姑娘話咁要出去行下先,半個鐘到再返黎照啦,如果出面有得抽血就抽血先!!

咁行出房門,就聽話行來行去試下啦,行到咁上下, 另一個姑娘又叫我名啦,呢次係抽血,真係有D擔心,因為之前睇D媽媽講D姑娘手勢唔好會好痛,唉...都黎到又唔擔心得咁多!!我當然睇住佢拮啦,佢拮落去個野都幾痛架,仲唔止咁,佢個針頭要HOLD住,睇住佢換8枝試管,佢換一枝我都好驚,好驚佢郁到個針頭我就會痛到飛起,期間仲有另一個姑娘同佢講野,我個心真係驚,好想同個姑娘講,你可唔可以等佢抽晒血先同佢講野呀!!!最後終於抽完啦,之前燥燥地既阿嬸又黎搭咀,又話叫我行下,如果兩個字後唔見暈,就可以走架啦,你依家行,行到落去就差不多架啦!!我又同返阿嬸講,未呀仲未走得丫,一陣又要返去照過呀,阿嬸就講係呀?未照到呀?咁你再等下行下先,抖陣再照囉!

之後,返埋位,粟米爸問我痛唔痛,我話梗係痛,點知俾後面對夫婦聽到,個老婆仲好驚咁,仲聽到個老婆同老公講,人地話好痛呀,點算呀,佢老公答你唔望咪唔痛囉!!!哈哈,早知唔答粟米爸啦!!!嚇親人添!!

坐一陣又走出去行下啦,廢事你係入面唔轉,咁就有排都照唔到走唔到!!行左陣,咁岩姑娘見到我行來行去,佢叫我入房,話試下睇下度唔度到,呵呵,又走入去照下先!!

今次照到啦好彩!!姑娘話你正常,我睇個MON係 0.198, 13W6, 7.98CM!!
仲見到你郁郁下係到唔知搞咩,個口係到郁,我問姑娘,佢話你係到飲緊胎水,自己痀完又會飲返,姑娘仲好好咁同我講邊到係頭,眼,鼻同嘴,又話我知手腳係邊!!大MON真係睇得好清楚!!哈哈!

我問姑娘幾多歲先叫做高齡呢,佢話35歲,我就講:"咦咁我生個陣咪高齡!",姑娘望一望就話係丫話我岩岩好擲界!!

照完落返床,姑娘俾個圖我睇,話我知個條線係中間,即係正常,但係要睇埋驗血報告先,仲話栗米你係中碼B!!姑娘仲幫我BOOK埋結構期!!

預約照結構期:2013-07-04 2:00PM

跟手就走得了!!!

YEAH!!!可以叫粟米爸買BB籃俾你啦!!^^