facebook pixel code
【WUWOW線上英文】好評回文活動將延後於4/24開跑,為感謝配合,BBH將提供神秘加碼好禮唷,敬請期待!

粟米媽

產檢(私)

2013年09月05日
約左12:45pm去睇醫生,又係時候照下隻粟米有幾大啦!!

今日血壓 61 / 91

心跳 92

體重 62.6KG
(私家同健康院唔同既分別係,私家唔洗除鞋,健康院要)

驗尿 蛋白尿正常,糖尿 超晒標 4+ (因為今早飲左杯超甜既檸茶)

體溫 37度

都唔係等左好耐就有得睇,入到去醫生就問我有冇咩唔舒服,有冇肚痛流血,當然無啦!!

不過因為驗小便,張試紙變左啡色,醫生就問我係咪食左或者飲左D乜野,我老實地答飲左杯檸檬茶,醫生話唔怪之得啦,最好睇產檢前兩小時唔好食同飲野!!咁樣就會好D,唔係既話會影響測試!!叫我唔好食太甜同太咸既野!!

問我有冇新問題問佢,我無丫!!

無問題就上床俾醫生照粟米啦!!

醫生今日好似心情唔錯,講左好多野,佢話政府個到驗血糖情況,我話佢知驗左了,上星期一驗,到依家無收過電話,醫生話咁無收到電話應該係正常既!!我地都有得驗,600一次,政府個到有得驗就當然係最好啦!!

醫生又講政府個邊應該 35-37週會幫你安排驗B型鏈球菌,我話係丫有講過,醫生就講到時你都照去驗,我地呢邊到時會叫你簽返封信問返個邊拎報告既!!你都可以係我地呢邊驗,費用都係600,不過個邊有得驗就當然係個邊驗啦!!

跟住醫生話摸下肚,就講依家個肚既大細都合乎週數,因為依家個BB太大,就一次過照唔晒成個,我地就續PART睇啦!!

醫生一照就照粟米個頭仔,見到粟米既側面,不過醫生無幫我CAP低個樣!!之後就度頭圍,話乎合週數,醫生話粟米依家個頭轉左係下面啦,呢個週數有七成既孕婦 BB都係轉左向下,所以問題不大,我就問醫生轉左向下咁會唔會影響早產架??
醫生話唔會,因為仲有經個過程先會作動,要入盆啦,再經子宮頭,先會生得,依家未有咁快!!都好D!!

之後醫生問心跳俾我地睇啦,又照粟米背脊,跟住照大脾骨,又度下大脾SIZE(正常), 之後醫生就話要照下粟米個肚啦!!其實有D位置,唔係醫生講我地都唔知咩打咩哈哈!!!醫生話我地知呢到係BB既胃呢到係BB既肚!!

粟米佢依家打側訓,D手腳向晒我既左邊!!所以好多時都會感覺到粟米係左邊既郁動會多D!!

粟米依家有 1376g 即係 3磅1安士

我問醫生佢係咩size bb!! 醫生話算係中size,但係唔可以作準,要再大少少先知!!仲問我係咪第一胎,第一胎既話唔好咁大會好d!!

醫生話之後就三星期產檢一次!!下次約 2013-09-26 12:45pm

我事後睇返...同健康院同一日,好彩既係 健康院約左 10:00am 咁應該都仲夠時間去法國醫院既!!粟米爸話同一日仲好啦,就算係時間重覆左都可以唔去健康院,私家緊要d,因為有得照粟米!!好似...有d道理!!!


上次 粟米 25w1d 個陣 760g 依家 29w1d 咁快就 1376g , 佢都重左幾多喎哈哈!叻仔丫有吸收!!一個月重左616g!!^^
29w1d 肚圍
29w1d 肚圍

29w1d 大脾骨
29w1d 大脾骨

29w1d 頭圍
29w1d 頭圍