facebook pixel code

粟米媽

育嬰室

2013年12月20日
反正都出開街,梗係順個便都去行下街啦,JOIN埋大姨打的去新世紀廣場行下,亦都順便要去買藥膏俾粟米搽面,因為佢呢排塊面好乾紅晒,唔買唔得!!

新世紀裝修過同之前唔同,亦多左好耐鋪頭添,行行下粟米開始肚餓,原本訓緊覺既佢,開始有微言啦,唯有去育嬰室啦,真係第一次去育嬰室,好彩呢到有一層賣BB既,實有育嬰室!!

去到育嬰室都幾大,有兩個換片位,仲有一個間開左既餵奶室,方便餵奶!!餵奶期間...有個媽媽走黎餵人奶,佢一入黎就話粟米好細隻,我只係笑一笑算了(一個月多D有幾大隻呀?!)不過如果相比佢個BB...粟米就係超細,佢抱住個巨B,而且我覺得個BB...有D恐怖,個咀大仲要黑邊咁,又大舊,可以用樣衰黎形容,望左一眼就唔敢望了!!!好彩都就快餵完換屎片就走人!!

出去個陣,咁岩有一對夫婦帶住BB想入育嬰室,個位爸爸見到我同大妹一齊出黎,佢好驚咁問佢老婆育嬰室係咪女人先入得架?我想答佢唔係,不過都係唔好多事了呵呵!!餵粟米開頭都有對夫妻入去幫小朋友換片片!!

呢間有得分開換片同餵奶區都好D,咁爸爸都可以入去!!