facebook pixel code

Fiwey

他的寶貝

日期

#Tag

贊育醫院產檢~~

2019年09月18日
公開
1213

雖然不是住港島西區,但瑪麗的產科和兒科一向首屈一指,很多政府同事和朋友,甚至名人,都慕名而來。幸好自己工作的地方都算是港島西聯網,加上一位大學同學是瑪麗產房助產士,這次一次要找她幫手! 由於隊長今天要上班,於是叫了老爹陪我去產檢(贊育醫院)。約左早上8:30am,真係早過返工。因為有媽媽話要幾個鐘,一定要食早餐才去。於是六點半起身,拿拿臨和爹爹在家樓下吃一碗粥後,就立即搭地鐵去西營盤站。 我真的很幸運,因為港島南線去年尾才通車。否則的話,我要坐巴士去,仲要遇著繁忙時間會塞車。好彩而家係西營盤站B出口,一出轉左直行5分鐘就到。最最最重要是不用上斜路,因為地鐵出口係第一街,否則要行長命斜,等於6層樓咁高架。諗到遲些陀住個大肚子,又要上斜,咪話唔辛苦。 我以為自己倒塔咁早,到達時剛8:15am,但前面已排左四五個準媽媽!好彩診所準時8:30am開門,首先取了一本產前護理記錄冊和登記編號,坐下乖乖睇片。那條片應該是20年前的產物,解釋產前檢產包括甚麼、唐氏綜合症、照Oscar、各項驗血、以及之後的安排。還有一段片應該是剛拍的,就是QM和QE由2015年中至2017年出世的BB,都免費做代謝病檢查,出世後在BB腳底抽一支血,就可驗到幾十種代謝病。這檢查係私家驗幾千元,又可慳返一筆了。 順帶一提仲要填一份問券,內容有問婦夫之間的關係,如老公有無打你等,好搞笑。我好好彩,原來是3號籌,好快入房姑娘簡單問過病歷,例如之前有無小產過、有無出水痘等。 再等一陣,立刻可以入房照超聲波驗Oscar!又可以見到小兵啦,好興奮呀。政府真係好衰,一開始問有無出面睇私家(以及睇邊個),又問點解唔係私家驗T21 or Nifty。因為若果你在出面驗左,政府不會幫你再驗一次Oscar的,佢話浪費資源,而且兩個結果唔一樣,到時唔知點算(當然唔會啦,驗DNA係99%準的,反之Oscar只有86%準)。

尋找BIG DAY 靚靚婚紗禮服

2019年07月17日
公開
209

當結婚日子定好,場地定好,三師定好後,作為新娘子最重視一定係婚紗&晚裝。之後會開始上Facebook 、IG去睇不同婚紗店,不斷問婚紗店PACKAGE 價錢格價。一生一次穿上婚紗絕對不可以馬虎了事,但同時要又要睇住個預算,都去了不少婚紗店試一試不同的婚紗禮服,真的有點難度。所以我問了90間以上婚紗店價格,有需要大家PM 問我囉個表去參考一下。 我發現係選擇租婚紗時一定會面對幾個問題,可以同大家分享一下。 - 要租幾多件婚紗&晚裝? - 中式裙褂應該在婚紗公司租嗎? 還是在中式裙褂專門店租用? 1. 要租幾多件婚紗&晚裝? 我自己經驗女仔 1 套中式裙褂、1 套外拍晚裝、1 套迎賓晚裝、1 套進場婚紗、1 套敬酒晚裝、1 套送客晚裝,合共6套。 如果時間比較趕急,可以考慮唔要送客晚裝及外拍晚裝。因為擔心外拍個條易整污糟,而且好似決定外拍,所以我就直接係淘寶買了一條平平地就算啦。 2.中式裙褂應該在婚紗公司租嗎?還是在中式裙褂專門店租用? > 係婚紗店租中式裙褂係比較平,如果沒有特別要求,大部份都提供到小五福裙褂。而我JOIN 個間婚紗店PACKAGE 除開都只係大約$980蚊就可以租到一套大五福的裙褂。中式裙褂專門店選擇會比較多由小五福到褂皇都有提供,而且SIZE 都會齊全。按我了解係中式裙褂專門店租用一套大五福價錢差不多要$1200或以上都有了。下面係兩間不同裙褂店試穿款式。 若想知道更多, 請按此連結觀看: https://wow.esdlife.com/space.php?uid=131782&do=blog&id=413607

我喜愛的婚宴場地

2019年07月12日
公開
329

我係一名小資新娘, 所以係搵擺酒場地既時侯有呢D考慮: 1. 晚宴酒席+10% <10k> 2. 場地本身提供既佈置都足夠, 可以慳番deco 筆錢 3. 樓底夠高 4. 新娘房夠大 跟住就開始搵場地喇 1. 美麗華 Mx Dxx 上網見到個場地d 相好靚尤其係個證婚場地好多花花交通又方便 但唔好處係新娘房真係好細, 姊妹房係戶外另加出黎, 夏天應該會好熱同埋Menu 選擇款式較少 Clxb Oxe 我睇左3個婚宴場地 呢個場有朋友介紹話唔錯同埋都係交通方便 最重要係Tiffany色 , 但新娘房同場地都係比較細, 我當日去睇場set 大約13圍左右還可以, 但再加d圍數會有d逼 ClubONE 而呢個場地係男友睇到見有2層所以有興趣, 相對交通無上兩個咁方便 (但滿指定圍數會有旅遊巴提供接送), 但係場地同新娘房大D, 同埋我10幾圍已經可以包晒兩層 本來諗好左呢個場地仲打算俾訂, 但臨俾訂前帶屋企人睇多次場, 佢地話個場有d殘舊同兩層唔方便老人家出入而無揀到 ClubONE 最後呢個就係我揀既場喇, 佢呢個場樓底幾高同迎賓區好大, 加上有LED wall 選擇, 而新娘房都好大成班姊妹入去都無問題, 不過因為我少圍數所以包唔到全場, 同埋佢呢層係無男洗手間, 要去既話就要落番一層去商場既洗手間,交通方面附近無地鐵站但滿指定圍數會有旅遊巴提供 我join 左佢地既主題婚宴同餐前小食package, 但我建議如果有得揀既話都係唔好join, 因為唔係平同埋亦唔係抵, 所以想join 既諗一諗先喇 P.S. D相我係官網download 落黎, 因為我懶睇場係完全無影相既

詳盡「走佬袋」用品LIST

2019年07月11日
公開
229

踏入懷孕第30週,仲有差不多10個星期,唯妹就要出嚟喇。要買嘅物品都買齊,呢幾日都執好走佬袋,同大家分享一下。 走佬袋用品list只作參考,因為用品因人而異,開刀同順產唔同,唔同醫院都有唔同要求,而我打算同上胎一樣去QE順產。 我會分成兩袋,一袋入院時拎,另一袋就叫老公嚟探我時拎俾我。 入院袋: 餵奶Bra 一個 底褲 兩條 拖鞋 一對 面巾 一條 牙膏 一枝 牙刷 一枝 漱口杯 一個 卸妝液 一枝(註:如果喺街突然生得,都可以生完喺醫院落妝嘛。呢排見到有試用裝記得留返,唔使帶咁大枝去) 化妝棉 適量 爽膚水 一枝 面霜 一盒 紙巾 一盒 廁紙 一卷(註:去廁所用,只係個人習慣,產後房廁所都有廁紙提供) 濕廁紙 一至兩包(註:上胎發現呢樣好好用,因為有時啲血會黏住皮膚,去完廁所用呢隻濕廁紙可以抹去乾咗嘅血,而且可以直接沖走) 產後M巾 一包(註:如果住一兩晚都夠用) 網褲 一包 床墊 一包 沖洗瓶 一個 乳墊 兩至三對(註:頭一兩日奶量唔多,未必會谷到漏,帶定以備不時之需) 外套 一件 暖壺 一個(註:裝炒米茶) 杯 一個 餅乾 隨意(註:如果生完已經過咗晚餐時間,都有嘢食) 茶包袋 幾個(註:用嚟裝炒米茶,但我會喺入院前先炒好,所以入面未有材料) 外置叉電器 兩個 叉電線 一條 BB手套 一對 BB紗巾 兩條 濕紙巾 兩包 尿片 一包 出院袋: 我嘅出院衫褲 一套 BB出院衫 兩件(註:有蝴蝶衣同包腳夾衣各一件,如果唔係包腳,記住帶對襪俾BB) 包被 一張 BB帽 一頂 有幾樣嘢唔少媽媽會問到: 1. 沐浴用品 上胎我有帶我嘅沐浴露同大毛巾去,但冇沖過涼,所以今胎唔再帶。至於BB ,亦可以唔使帶沐浴露,因為QE護士會幫BB沖涼。 2. 泵奶器 頭兩日嘅奶量未必有咁多可以泵到出嚟,用手擠之後,問護士拎針筒或者杯仔裝住,直接餵俾BB就可以。 如果真係要用到泵奶器,QE可以借(喺其他醫院生BB嘅媽媽請向醫院查詢)。 3. BB包被 我嘅預產期係6月,根據上次生唯b時嘅經驗(唯B喺5月中出世),上述帶嘅BB衫同包被都足夠,媽媽請就出院時溫度預備衣物。 入院袋內嘅用品唔好放太多,夠用頭一兩日就好,真係唔夠先叫家人帶俾自己:) 希望今次分享幫到新手媽媽啦!

點煮網誌準婆婆穿婚紗參加婚禮!?

2019年06月27日
公開
153

參加婚禮時,許多人都會避免穿著跟新娘一樣,就怕搶了對方當日主角的風采。美國一名女作家艾咪(Amy Pennza)恰巧遇到這種情況,且撞衫穿上「白色婚紗」的還是自己的準婆婆,當眾人感到場景怪異時,艾咪也緩緩道來背後的故事,讓網友瞬間紅了眼眶。 「我完全不知道婆婆在婚禮當天要穿什麼…」,艾咪表示,婚禮流程實在太忙,就連當天早上幫忙的伴娘等人也都擠在小房間內打扮,沒有人去注意到婆婆在婚禮上的穿著。也因此,當婚禮開始時,她才發現未來婆婆竟穿著白色的婚紗,讓她當場傻眼。 艾咪將照片PO在個人推特上後,引起許多網友關注,更有人認為艾咪的婆婆是故意的,「你老公還活著嗎?」、「太扯了!這個家不正常吧?」等,而艾咪也緩緩跟大家說出婆婆會這麼做的背後原因。原來,艾咪的婆婆是在相當貧困的環境下長大,幼年時期甚至會餓到去廚房找火柴頭來填飽肚子,「當你一無所有的長大,這種心態跟觀念將會跟著你一輩子,不管你之後賺了多少錢,心中總是害怕有人把一切奪走」,她甚至因此成為殺價高手,還會因年紀增長到可以享受某些折扣而開心。 因此,艾咪的婆婆幾乎捨不得買好的衣服,也在一次的婚紗特價中買下那件白色婚紗,並穿著它參加婚禮。艾咪表示,她當下的確非常傻眼,但想到婆婆的過去,以及對方在照顧孫子時總是不遺餘力,「她願意為了孫子付出一切,因為她是一無所有長大的」,「雖然那件婚紗事件很嚇人,但也留下一段蠻有趣的回憶,沒有一個出席這場婚禮的人會忘記」。