facebook pixel code
緊急公告:因突發資料庫異常事件,故4/8~4/26資料損毀,如會員於上述區間曾於討論區發文回應,煩請重新發布,造成您的困擾敬請見諒

helen

用錯洗衣粉

2006年04月24日
又係打針日, 今日係混合針第三劑和小兒麻痺口服劑, 今日媽媽原本想我食左早奶, 抖一陣就沖涼先出去, 不過我食左奶又瞓返, 仲瞓到好冧, 媽媽唔想叫醒我, 就無沖涼出去囉, 今日磅重我有7.57kg, 即係差些少就17磅啦, 比上次三月中重左唔夠2磅, 其實我已經食左好多好多野, 瞓左好多好多覺, 點解唔係重左好多呢? 婆婆話我食左d野都用晒去郁手郁腳, 媽媽話無所謂啦, 肥得滯好難抱架, 家陣都抱到手軟, 再重d就抱唔掂囉!

第二次上寶寶爬行磅 (2006年4月24日)
第二次上寶寶爬行磅 (2006年4月24日)
食左三日蘋果蓉米糊, 媽媽話可以試其他口味, 健康院姑娘話係時候準備食粥仔, 媽媽正煩惱緊第一次煲粥仔應該點煲! 大家有經驗的媽咪請提供意見比我媽媽啦, 我驚佢煲得好難食呀!

夜晚仲搞笑, 媽媽幫我開洗衣機洗bb衫, 佢好唔專心咁一邊講電話一邊落洗衣粉, 竟然用錯左大人用的洗衣粉和柔順劑, 仲好順手咁開左洗衣機! 媽媽爭扎左好耐, 同爸爸商量後決定再洗一次, 今次用返嬰兒洗衣粉和柔順劑, 媽媽真係太大懵了!
https://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117460/122525.13659446.06363.wmv