facebook pixel code
緊急公告:因突發資料庫異常事件,故4/8~4/26資料損毀,如會員於上述區間曾於討論區發文回應,煩請重新發布,造成您的困擾敬請見諒

helen

新年快樂!

2008年01月01日
2008年到了, 我出生後已進入第三個年頭, 新年似乎對我未有任何意義, 我依然活潑好動, 百厭和搞鬼, 前兩三年開始, 媽媽和uncle zane和joyce姨姨都會在1月1日搞派對, 今年都唔例外, uncle zane話呢個傳統要直到永遠, 每年今日都要到我家聚一聚, 媽媽仲煲響螺竹絲雞湯招呼大家.

夜晚姑媽來接我和媽媽去旺角倫敦酒樓食飯, 原因係大舊表哥23歲生日! 表哥生日, 唔知點解我會得到一份thomas禮物! 爸爸要返工, 媽媽一個人招呼我食飯, 自己都無乜點食, 連嫲嫲都發現媽媽無乜食過飯!

由於荔枝角地鐵站無電梯, 推bb車出入係好唔方便的, 飯後大舊表哥護送我返屋企, 眨下眼大舊表哥都大個仔了, 出來社會做事了, 唔再係以前傻更更的迷茫少年了!