facebook pixel code
緊急公告:因突發資料庫異常事件,故4/8~4/26資料損毀,如會員於上述區間曾於討論區發文回應,煩請重新發布,造成您的困擾敬請見諒

Ivy

他的寶貝

日期

#Tag

去優才小學玩遊戲

2010年06月20日
公開
39

平時,第一個起床的永遠是我,但今日一朝早,爸爸媽咪已經起了床,疏洗好。原來,今日有個重要節目,就係去旺角區既優才小學玩遊戲。 去對面茶餐廳,用極快速度食過早餐後,爸爸車車一支箭咁往旺角進發。到了學校門口後,我和媽咪先落車,爸爸把車泊好後同我們匯合。我地入到禮堂後,校長叔叔請我們小朋友出來去玩遊戲。我們排隊扮火車,入完炭後便起行去玩遊戲。以下係以我謹餘既記憶講出之後所發生既事: 老師會同我們小朋友遂個傾計,老師首先指著我既名牌問,你識唔識讀這個字呀? 其實佢想問我識唔識讀”林溢浠同學”個”學”字,我就答佢係”學”字,老師接著送我一粒糖。之後,老師攞了一本中文書及一本英文書請我讀,雖然都有啲字唔識讀,但都盡力讀完,老師再給我一粒糖。重頭戲來了,我們一起跟Mr. David去操場玩遊戲。玩完之後,Mr. David亦送我們每人一粒糖,但條件係每人要同佢講”thank you very much, Mr. David.” 不過,我就講成”thank you very much, Mr. Baby.” Mr. David即刻笑死咗. 媽咪之後接我走,我即刻同佢報告呢到好好玩。哎,估唔到臨走,學校送我一個上鍊機械人,真係開心。 我地回家小休後,又出發去睇樓,今次睇既單位得一個咁多,不過爸爸媽咪好似好鍾意咁。由於今日係父親節,睇完樓後便立即去酒樓食飯慶祝一下。 今日節目真豐富!!